visit.

20 Νοε 2010

AΘΗΝΑ 8-1-2001

Θυμάμαι τις ερπύστριες των "ΘΑ"  στις μάχιμες μέρες των χρόνων που πέρασαν.
Την εξουσία να κάθεται στην καρέκλα της και οι πόρτες να κλείνουν ερμητικά σαν αχιβάδα.Να  πρέπει  ν' αναχαιτίσω τους συμβιβασμούς μου.Να μάχομαι το χρόνο, οδόφραγμα στις διαδηλώσεις των αισθήσεων που τουφεκίζουν τη σκιά μου όπου την ανταμώσουν.Ν' αγαπώ αυτήν την πόλη και να την ανακαλύπτω με το χαμόγελο του ήλιου, ανάμεσα στους στους γερασμένους δρόμους με τα ξεδοντιασμένα οδοστρώματα, τα ξυπόλυτα πρωινά και τους λουλουδιασμένους καθρέπτες.Να γνωρίζω πρόσωπα αξιόλογα και να ανταλλάσσουμε τη χαρμολύπη μας στους σφυγμούς της νύχτας.Να κυοφορείται η ιδέα της φυγής.Οχι της μεγάλης, ούτε και της τελευταίας όπως αποδείχτηκε,μα εκείνης της φυγής που κράταγε καλά το γκρι του αποχωρισμού, και το μπλε της ανάμνησης.
Από διάψευση σε διάψευση ανέβαινα ένα μικρό κλιμακοστάσιο αρνήσεων, που με οδηγούσαν στα επόμενα σύνορα, έξω από τη φυλακή  που είχα εξ ορισμού καθιερώσει στα όνειρα που έβλεπα παιδί.
Μέχρι την επόμενη φυλακή κρατούσα σφιχτά στην αγκαλιά μου την ελπίδα, πως στα επόμενα σύνορα θα έχω ξεμπερδέψει για τα καλά με το "φορτίο"  της επανάστασης.Κι εκεί απέτυχα.Η επανάσταση  κυλούσε μέσα μου σαν δεύτερη φύση.Και τα σύνορα έγιναν πέλαγα για να ξεδιψάνε οι οδοιπόροι της ψυχής,οι κουρασμένη από τη λήθη κάποιας παλιάς αγάπης, που έμεινε στα μισά του δρόμου..
Και ύστερα οι φίλοι.Τα παράθυρα της καρδιάς μου, τα μάτια τους και οι φωνές τους.
Οι λέξεις έγιναν αποστάσεις για να περνά η μνήμη...

6 σχόλια:

Anael είπε...

σημαδιακή λοιπόν μέρα?όμορφες σκέψεις..

δεν ξέρω αν έβλεπες "prison break"..
οι φίλοι είναι κάτι σαν το tatoo του πρωταγωνιστή..όλοι μαζί κάνουν ένα χάρτη που σου δείχνουν τον δρόμο για να δραπετεύσεις από την φυλακή σου..

καλό σαββατόβραδο :)

jo. είπε...

Ετσι το φαντάζομαι κι εγώ.Και όταν το ονειρεύομαι τέτοιο σχήμα παίρνει.Είναι ωραίο να περιγράφεις τους φίλους σαν χάρτη εξόδου..Σημαίνει πως ξέρεις.Και νοιώθεις ακόμα τι γίνεται.
Να προσέχεις anael.

tzeni είπε...

Και αν είσαι ένα καράβι της φυγής...ακολούθα το χάρτη εξόδου που περιγράφεις και αν είναι φτιαγμένος από φίλους,μόνο σε ασφαλή και όμορφα μέρη θα σε οδηγήσει...

Καλυψώ είπε...

Καλημερα
στην ομορφη πολη σου
απο την Πολη των Τρελων..

ομορφο ιστολογιο
με ουσια!!!

jo. είπε...

@ΚΑΛΥΨΩ..Σ' ευχαριστώ για την όμορφη αυτή καλημέρα.Κομμάτι της πολιτείας σου είμαι κι εγώ..
Φιλιά.

roundel είπε...

Δε τελειώνεις έτσι εύκολα με αυτά, μόνο με τον καιρό μπορείς να μετατρέψεις τα σύνορα σε πέλαγα, ανοίγοντας τα παράθυρα της ψυχής σου να ταξιδέψεις μέσα τους.

Πανέμορφη ανάρτηση!